Den dag ja aldrig glömmer

 Den 28 juli den dagen det blev vi två♥
Första dagen du kom till mej
var jag som ett darrande asplöv för
att jag va så fruktansvärt nervös.
Men sen när vi väl kom hem gick allt bra
var dock smått nervös då med men de gick över efter ngn timme :3
Nu har det gått mer än ett halvår sen det blev vi♥
ångrar inte en seckund med dej,allt med dej känns rätt att det är vi
inte alltid vi kommer överäns å så men det kommer vi över
och pratar om annat innan det händer något annat.
Den dagen vi förlovade oss kommer alltid sitta kvar i mitt hjärta♥
Tänker på dej värkligen hela tiden,kan inte beskriva hur glad jag är med dej!
Du är den som jag alltid vill ha vid min sida,jag kommer alltid stå på din sida vad du än väljer
Älskar dej mer och mer för varje secund som går!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0